Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак не пали ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Хубава нафта, филтър, подгрева да работи, проверка дюзи, евентуално на клапани, проверка на системата за течове или за въздух. Проверка центровка на помпата И накрая чак ремонт помпа. Така мисля аз.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #32
      а

      Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
      Като се желира нафтата ако е летна,задръства хартията на филтъра и тя става непропусклива.Откъде си заредил нафта?
      Ако тръгва да гасне и пуши бяло от ауспуха-работата е ясна.
      Ами невидях дали пуши бяло ама и падаха оборотите и подадох газ за да не загасне , а иначе нафтата мисля че е хубава . Не е от бензиностанция.
      Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
      АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
      АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
      eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

      Comment


      • #33
        Замери съпротивлението на датчика за температура на охл.течност.Нали е с компютър,като е студена,трябва обогатител.
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #34
          Само студена ли не пали?
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #35
            а

            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
            Само студена ли не пали?
            Да , запали ли сутринта после няма проблем . Евентуално след 12 часа ( толкова ми е работният ден ) може да не запали но досега не се е случвало !
            Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
            АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
            АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
            eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

            Comment


            • #36
              Колеги,случайно се забутах във вашата секция.От описанието,което давате на проблема,стигам до извода,че от някъде пропуска системата и засмуква въздух.От там идва и трудното палене.Разбира се с ремонт на помпата и всички съединения може да се оправи тоя промлем,но има и един по елегантен и ефтин начин.Съществуват възвратни клапани за горивото.Те не позволяват на горивото да се връща обратно в резервоара и следователно да влиза въздух в помпата.Вчера точно по тоя начин се оправих с един микробус и сутринта запали нормално.Иначе и на човека му беше писнало,всяка сутрин да го дърпат,до като запали.За да ви насоча,тия клапанчета се използват главно в селскостопанските и тежките машини,защото там денивелацията от мотора до резервоара е сериозна.Понякога стига до 2-3 метра и тоя стълб гориво дърпа яко.При нас е по-малко,но е достатъчно за да направи тая простотия.Ако тоя клапан не ви помогне,няма и да навреди,но съм убеден,че ще ви реши проблема.Успех!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #37
                Провери тоците на подгряването,клапана на самата помпа,филтара горивния,цедката на сондата в резервоара и тогава 4ак се вкарваи във филми с ремонт на помпи и разглобявания.
                Last edited by Boby; d.m.y г., 22:25.
                164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                Comment


                • #38
                  проблема накрая ще се окаже камионджийски. Малко е нафтата във водата,май.
                  Last edited by Boby; d.m.y г., 22:24.

                  Comment


                  • #39
                    а

                    мамкаму нямам време да сменя горивния филтър , незнам защо но си мисля че замръзва и от него идва проблема . А на колегата камионджията ще му кажа че няма как водата да е повече от нафтата .... карам фадрома все пак ... успех на всички и се надявам филтърчето да ми реши проблема че не ми се правят други щуротийй ....иии момчета не се заяждайте взаимно ... така само се дразните и нищо няма да постигнем . Така на един много мой човек са му сложили БАН ( за Abarth говоря , ако може пуснете го пак във форума )
                    успех на всички и стягайте жилата на ръчната че тоя сняг направо ме побърква и неиздържам
                    Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
                    АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
                    АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
                    eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

                    Comment


                    • #40
                      Вземи с мултицет единия кабел да е на маса на двигателя другия го заври в една от лулите на подгрешните свещи,дай контакт и гледай какво ще е напрежението и колко време ще се задържи.

                      Напомпай ръчно на подкачващата помпа нафта да видиме как ще запали.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #41
                        м

                        Ще пробвам , утре ще отида да сменя филтъра . Днес сутринта пак трябваше да подавам газ , а вечерта след работа нямах никакъв проблем . Ще сменя филтъра и след това ще я оставя до сутринта и на другия ден ще опитам с мултицет .
                        Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
                        АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
                        АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
                        eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

                        Comment


                        • #42
                          а

                          Момчета филтъра е сменен , сега да видим резултата на сутринта. От стария филтър изтекоха много гадости , кал ,вода ...
                          Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
                          АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
                          АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
                          eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

                          Comment


                          • #43
                            Дано вече няма проблеми.

                            Comment


                            • #44
                              И винаги остава варианта да се кара само лятото
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #45
                                кораб

                                Днес нямах проблем със запалването , но я палнах чак към 11 часа , ще видим резултата утре , че ше излизам към 7 сутринта. Мисля че кораба ще се представи подобаващо !
                                Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
                                АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
                                АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
                                eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

                                Comment

                                Working...
                                X